Forum Utopia World Strona G│ˇwna Utopia World
Magiczny Žwiat Utopii
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Ja do tej pory juz kilka razy zmienialam koncepcje.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Utopia World Strona G│ˇwna -> Ksiŕga »ycia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 700
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 11:25, 08 Kwi 2014    Temat postu: Ja do tej pory juz kilka razy zmienialam koncepcje.

Nawet nigdzie dzisiaj nie wychodzili┼Ťmy bo mi si─Ö nie chcia┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
2.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wpadlam w rozpacz juz nie wiem kto ma racje i czy powinnam sie leczyc czy nie, dzisiaj powt├│rzy┼éam sobie badania w sanepidzie i w jeszcze innym laboratorium, a jutro jade do innego miasta do jeszcze innego laboratorium...chce miec trzy niezale┼╝ne wyniki. [link widoczny dla zalogowanych] podsma┼╝am pokrojon─ů w kostk─Ö cebulk─Ö na oliwie, potem wrzucam szpinak, do tego wegeta, s┼éodka papryka, chilli, pieprz, sporo zmia┼╝d┼╝onego czosnku, ┼Ťmietana 12% i starty ┼╝├│┼éty ser.
Dla mnie rowniez nastepne glodowki byly o wiele latwiejsze niz pierwsza Najwazniejsza jest systematycznosc,chodzi o to zeby nie dopuscic do zebrania sie wiekszej ilosci zlogow i oczyszczac systematycznie organzim ( na biezaco).Wtedy sa trwale wyniki ,a poziom oczyszczenia coraz wiekszy. nie mam ┼╝adnego problemu z odstawieniem jedzenia. Nie wesz┼éam do lekarza, bo chcia┼éam tylko recepte na tabletki anty i zobaczyc wyniki cytologii. Moja nie p─Ök┼éa a mia┼éam bole┼Ťci nie do zniesienia. By┼éabym wdzi─Öczna za odp. [link widoczny dla zalogowanych]
dzieki Laserku za info pisz dalej na bie┼╝─ůco papa Przyznajesz racje??? Hej mam takie pytanko.. NIGDY NIE S─äDZI┼üAM, ┼╗E JA MAM TAK KR─śCONE W┼üOSY DOP├ôKI NIE ZACZ─ś┼üAM ICH ODPOWIEDNIO NAWIL┼╗A─ć..BO SEKRET PI─śKNYCH LOK├ôW TKWI W┼üA┼ÜNIE W NAWIL┼╗ENIU W┼üOSA. Wlasnie poglebiam wiedze bo kupilam sobie pare nowych ksiazek. Witajcie Wiki27 mmo┼╝esz napisa─ç po jakim czasie od z┼éo┼╝enia papier├│w zostali wezwani ┼Ťwiadkowie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dzi─Öki niej mamy co je┼Ť─ç ...
[link widoczny dla zalogowanych]
hehe u mnie o tej porze to dopiero jest srodek nocy Mam do sprzedania 3 kupony na depilację IPL+RF lub fotoodmładzania, każdy w cenie 49zl, w salonie w Krakowie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak chcesz mogę ci cos potłumaczyć itp co? [link widoczny dla zalogowanych] Tez myle o zapisaniu sie na jakis kurs (z nadzieja na \podlapanie\ jakiejs pracy), ale jakos ciezko mi sie za to \zabrac\.
nie wiem co Ci powiedzie─ç jeszcze, dopilnuj tego, bo po co czegos zalowa─ç? TEL. Przywr─ůci naturalny kolor w┼éos├│w i pozostawi je jedwabi┼Ťcie Miekkie, l┼Ťni─ůce i zdrowo wygl─ůdaj─ůce. skierowa┼é mnie do ginekologa ......a strasznie sie boje.......ale nie mam zadnych objaw├│w zadnych b├│li ...nic.....wiec prosze niech ktos napisze jakie sa tego skutki ....i skad on sie wzi─ů┼é.....B┼éagam....i pozdrawiam .. jest cudny...te jego oczy hipnotyzuj─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
hej Groszek jak tam palenie?-rzucilas?Ja palilam 11 lat a odkad przyjechalam tutaj ,nie pale.Czasami jest bardzo ciezko ale da sie przezyc.Sproboj! Mo┼╝e po prostu wyj┼Ť─ç gdzie┼Ť do fajnej dyskoteki zamiast siedzie─ç w domu i ci─ůgn─ů─ç jakie┼Ť g┼éupie karteczki .........................@.......... P(A)= C 3 z 6 / C 6 z 49 o kurde, to by┼éo a┼╝ tak dawno?! Wiadomo, ile mnie to b─Ödzie kosztowa┼éo finansowo, a i tak si─Ö boj─Ö straszliwie, bo ryzyko przy takich przeszczepach jest ogromne!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam a ten paj─ůk ci─ůgle siedzi za oknem...
[link widoczny dla zalogowanych]
Jezdza do Turcji szkaradne Polki Przezyc milosna przygode z ksiazki. Ereska
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Adres polskiego ginekologa w Koloni [link widoczny dla zalogowanych] Jeste┼Ť zadowolona z ┼╝ycia tam?
Ludzie to jednak s─ů chorzy ja Ci radze : We wcze┼Ťniejszych postach pisa┼éam co jest dozwolone do picia. po kilku myciach zrobi┼éy si─Ö znowu rude. na prawd─Ö dzieki za pomoc! [link widoczny dla zalogowanych]
Sprobujcie ktoregos z krocej dzialajacych( co bedzie jesli Wam sie efekt nie spodoba?) Mam wstrzykniety Surgilips i jestem zadowolona.Usta sa pelniejsze, gladkie i kontur jest wyrazniejszy.Zaznaczam jednak,ze moje wlasne nie byly waskie, jedynie gorna warga byla troche mniejsza.Wystarczyla jedna ampulka.Ostrzegam Was, nie zawsze potrafimy sobie wyobrazic nasze duzo wieksze wargi, wiec lepiej dostrzyknac niz pakowac sie w klopoty i bol brzucha przy kazdym zerknieciu w lustro.Pozdrowka Za to ile kobiet osi─ůga sukcesy i spe┼énia swoje marzenia bez ┼╝adnej pomocy jakiego┼Ť faceta!!! Po surowym, trzytygodniowym po┼Ťcie w organizmie dosz┼éo do prawdziwego przewrotu typowe dolegliwo┼Ťci reumatyczne znikn─Ö┼éy. cze┼Ť─ç dziewczynki chcialam si─Ö dol─ůczy─ç do Was od 9 maja bior─Ö merid─Ö 15 jest 4 kg mniej \ od dzisiaj b─Öd─Ö brala 1 tabletk─Ö na dwa dni. witam Conversy r├│wnie pasuj─ů niemal do wszystkiego. Nie wiem dlaczego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jec do Warszawy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja lubie praktycznie wszystkie stare hity, ale jednym z moich ulubionych jest Madness-Our house jest ┼Ťliczna dziewczyna i ta┼äczy coraz lepiej,obycia i swobody przed kamerami te┼╝ z czasm nabierze,tego si─Ö trzeba nauczy─ç,trening czyni mistrza!Ja Ol─Ö bardzo lubi─Ö.Z programu nie lubie Kr─Öglickiej i Dancewicz Reszta jest ok
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tego pr─Öcika wida─ç od kolczyka, a teraz wida─ç go tak gdzie┼Ť z po┼éowe, a sk├│ry na nim mam z 5 mm . [link widoczny dla zalogowanych] ch─Ötnie si─Ö dowiem jak je zrobi─ç
mam 27 lat. Raz jeste┼Ť jedn─ů osob─ů, raz drug─ů i trzeci─ů, czy jeste┼Ťcie naprawd─Ö tak kiepskim salonikiem ┼╝e do tego stopnia musicie si─Ö posuwa─ç, czy te┼╝ my┼Ťlisz ┼╝e jeste┼Ť taaaaaaaaaaaaaki sprytny. ropa, krwista wydzielina... Wyleciala sama woda. w ciemno [link widoczny dla zalogowanych]
Witam wszystkich obecnych i r├│wnie sfrustrowanym usuwaniem oraz maskowaniem blizn. Moja mama z┼éamala noge .Jest juz starsza osoba i jej paznokcie sa bardzo twarde. By┼éam wczoraj obci─ů─ç w┼éoski - z d┼éugich za ┼éopatki do fryzurki \r├│wno z brod─ů\. ale czemu na jego niekorzysc? A Ola ma ogromn─ů twarz: Witajcie Na stole przykryli mnie zielonym prze┼Ťcierade┼ékiem i kilka os├│b od razu sia mn─ů zaj─Ö┼éo.
Ja byłam na Med Contour.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Utopia World Strona G│ˇwna -> Ksiŕga »ycia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin